Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

NMV-1/24 - Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj"

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: Javna ustanova za zaštitu prirode OBŽ

Nacionalni registracijski broj (OIB): 79276999206

Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom, koje nadzire regionalno tijelo

Glavna djelatnost: Okoliš

Adrese

Poštanska adresa: Županijska ulica 4/III

Poštanski broj: 31000

Mjesto: Osijek

NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Igor Ružička

E-pošta: info@obz-zastita-prirode.hr

Telefon: +385 31200409

Internetska adresa: https://www.obz-zastita-prirode.hr

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj"

Opis postupka: Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj“ sukladno Prilogu 1. – Projektnom zadatku i troškovniku koji se nalazi u Prilogu 2. – Troškovnik

Evidencijski broj nabave: NMV-1/24

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Usluge

CPV Oznaka: 73110000, Istraživačke usluge

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 103.500,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir zbog sljedećeg obrazloženja

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Prihvaćaju se elektronički računi

Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj se obvezuje sve usluge iz troškovnika platiti nakon kompletnog izvršenja svih usluga u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa.

Ugovoreni iznos na prethodno utvrđen način platiti će se na IBAN izvršitelja/ članova zajednice gospodarskih subjekata/ podugovaratelja.
Naručitelj ima pravo prigovora na ispostavljeni račun ukoliko utvrdi nepravilnosti te pozvati ponuditelja da uočene nepravilnosti otkloni i objasni. U tom slučaju rok plaćanja počinje teći od dana kada je naručitelj zaprimio pisano objašnjenje s otklonjenim uočenim nepravilnostima.

Sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18) naručitelj je obavezan zaprimati i obrađivati te izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi.

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/12 ,82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/12 ,82/17 i 154/22), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23) u apsolutnom iznosu od 3.000,00 eura.

U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, traženo jamstvo za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član zajednice za sve ili svaki član zajednice može dostaviti jamstvo za svoj dio garancije. Ako jamstvo dostavlja jedan član zajednice gospodarskih subjekata za sve, dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci (Na obrascu zadužnice i bjanko zadužnice na drugoj stranici omogućen je upis jamaca plataca i stoji izjava jamca platca: „da je suglasan da se radi naplate tražbine vjerovnika iz te zadužnice/bjanko zadužnice zaplijene svi njegovi računi kod banaka, te da se novac s tih računa, u skladu s izjavom sadržanom u zadužnici/bjanko zadužnici, izravno s računa isplate vjerovniku/isplaćuje vjerovniku.“).

Jamstvo za ozbiljnost ponude će se naplatiti u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.

Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladno roku valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti i jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).

Dijelovi ponude koji se ne mogu dostaviti putem Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske, dostavljaju se u zatvorenoj omotnici neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu:

JAVNA USTANOVA ZA ZAŠTITU PRIRODE OBŽ, Županijska 4/III, 31000 Osijek.

Na omotnici mora biti naznačeno:

- na prednjoj strani:
JAVNA USTANOVA ZA ZAŠTITU PRIRODE OBŽ
Županijska 4/III
31000 OSIJEK
Predmet nabave: Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u
Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj“
Ev. br. nabave: NMV 1-24
„Dio ponude koji se dostavlja odvojeno“
››NE OTVARAJ‹‹

- na poleđini:
NAZIV I ADRESA PONUDITELJA/ZAJEDNICE GOSPODARSKIH SUBJEKATA

Dijelovi ponude koji se ne mogu dostaviti putem Elektroničkog oglasnika javne nabave moraju na gore naznačenu adresu stići do roka za dostavu ponuda. U slučaju da odvojeni dijelovi ponude ne stignu na naznačenu adresu do isteka roka za dostavu ponuda, ponuda zaprimljena bez propisanih odvojenih dijelova ocijenit će se kao nepravilna.

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Tehnička i stručna sposobnost

Predmet nabave/grupe

Predmet nabave

Naziv predmeta / Grupe: Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj"

Opis nabave: Usluga monitoringa i istraživanje biotičkih, hidroloških, hidrogeoloških, sedimentoloških i geomorfoloških čimbenika u Posebnom ornitološkom rezervatu "Podpanj“ sukladno Prilogu 1. – Projektnom zadatku i troškovniku koji se nalazi u Prilogu 2. – Troškovnik

Namjena

CPV Oznaka: 73110000, Istraživačke usluge

Dodatna CPV oznaka: 73110000, Istraživačke usluge

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Posebni ornitološki rezervat Podpanj obuhvaća katastarske čestice: 2571, 2572, 2573, 2574, 2575, 2576, 2577, 2578, 2579, 2580, 2581, 2582, 2583, 2584, 2585 i 4221 u k.o. Donji Miholjac.

NUTS kod: HR025 - Osječko-baranjska županija

Trajanje ugovora

Okvirni planirani datum početka: 30.04.2024.

Okvirni planirani datum završetka 30.09.2025.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 103.500,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena60,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Iskustvo ključnih stručnjaka40,00

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 19.03.2024.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 10.04.2024. Vrijeme: 10:00

Elektronička dostava je obavezna.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 120

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 10.04.2024. Vrijeme: 10:00

Mjesto : Javno otvaranje ponuda održat će se 10. travnja 2024. godine u 10:00 sati u prostorijama Javna ustanova za zaštitu prirode OBŽ, Županijska 4/III, Osijek.

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.

Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje (Prilog 3. DoN) predati članovima Stručnog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.